Bemutatkozó

2014.01.07. 12:41

 

Életem meghatározói a HIT, amely a spiritualitásban rejlik és a RÁCIÓ, amely a törvényszerűségeket foglalja rendszerbe.”



2000. május 19-én autóbalesetem volt. Ebből a balesetből számtalan testi sérülésemen túl egy nagyon fontos dolgot „hoztam el”, értettem meg. Ez pedig az, hogy létezik egy magasabb elv, egy rendező elv, amit mi emberek SORS-nak ismerünk. Életem további részét, ettől az időszaktól, ezen sorsszerűségek felkutatásával töltöttem.

Munkásságom során dolgoztam az ORFK-nak, RTL Klubnak, számos hazai hírességnek, de legfőképpen a magán emberek életvezetését segítem. Kifejlesztettem egy speciális oldási módszert, amely minden létező számára alkalmazható. Ennek lényegisége abban áll, hogy a kezelés során kinyílnak olyan emlékei, amelyek megmagyarázzák, sőt kioldják sorsa fonalán keletkezett csomókat. Ezen csomókat nevezzük karmikus adósságoknak, vagy helytelen teremtéseknek. Ezek ismeretében a szenvedés tudatot oltjuk ki, illetve a Hozzám fordulók szélesebb körű rálátást és megértést kapnak saját életük alakulására. Ezen az alapon meg tudunk különböztetni eleve elrendelt minőségeket és olyanokat, amiken még van lehetőségünk változtatni. Így a jövő olvasása is sok esetben világosan megmondható.

Az egyéni kezeléseken kívül foglalkozom tanítással is, aminek két típusú mélységéről beszélhetünk. Bár a kettő jelentősen összefügg, mégis a befogadó számára elkülöníthető.

 

1. Az egyik típusa a pszichológiai önismeret témakörét érinti leginkább. Itt lehetősége van minden tanulni vágyónak, hogy felismerje azon programokat, amiket valójában magán belül működtet. Ehhez az önismereti anyaghoz számtalan olvasmány és írás kapcsolódik, amiket kötelező érvénnyel szoktam kérni elolvasásra. Célja az önismeret fejlesztése, a helyes kérdések feltevése önelemzésünk során és a befelé projektálás, észlelése vagy tetten érése saját magunk viselkedésének.

2.  A második típusú tanulási rendszer kifejezettem a spirituális világra épül. (A spirit görög szó, jelentése: fejlődés, változás) Megismerésünk célja a Lélek törvényeinek meglátása, egyéni reinkarnációs életek kibontása, saját történelmünk megismerése, tér és idő elhagyása mellett. Olyan látás és hallás mód kifejlesztése, amely minden önmagát tisztán megismerni vágyó előtt nyitva áll. Ezek a fajta képességek fejleszthetőek, bár kétségtelen, hogy rengeteg tanulással és elkötelezettséggel jár. A spirituális vonalon számos elmélettel ismerkedünk meg, kinyitjuk meditatív (élő képes meditáció) úton emlékeink egy részét (amely emlékek segítenek megérteni jelenünket) és megismerjük valódi múltunkat. Gyakorlataink során az információkon kívül fejlesztjük egyéni érzékeléseinket is.


Életfelfogásom és filozófiám szerint szeretek az Emberek=Lelkek világában, egyéni emlékeiben jelen lenni. Mind az egyéni, mind a csoportos munkáim során erre törekszem.

Az oldásos módszeren kívül használom még a hipnózis eszközét is, illetve természetesen látásomat, hallásomat, amely túl mutat a fizikai sík érzékelhető világán.


Bízom benne, hogy rövid önvallásom segített abban, hogy munkásságomról szélesebb képet adjak.

Namasté

Kata

A bejegyzés trackback címe:

https://lelekesszenciak.blog.hu/api/trackback/id/tr595743136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása